• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 02.05.16, 11:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika müügitulu aprillis suurenes

Baltika teatas, et aprillis suurenes müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest.
Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder.
  • Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder. Foto: Andras Kralla
Baltika aprilli konsolideeritud müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus 4 145 000 euroni, suurenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 3%.
Baltika aprilli jaemüük vähenes 3% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, sealhulgas vähenemine Eestis 1%, Leedus 2% ja Lätis 5%. Baltika konsolideeritud jaemüük aprillis oli 3 266 000 eurot.
Baltikal oli aprilli lõpu seisuga kokku 129 kauplust, sealhulgas frantsiisipoed: 13 Venemaal, 6 Hispaanias, 2 Valgevenes ja 15 Ukrainas. Baltika enda poode oli kuu lõpu seisuga 93, kaupluste kuu keskmine müügipind suurenes 3% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Hulgimüük suurenes eelmise aasta aprilliga võrreldes 35% ja e-poe müük 11% võrra.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele